Дякуємо за звернення!
Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Чому наш бренд має назву "StarLing bodycare"?І чому на логотипі пташка?
Starling - так звучить у перекладі на англійську мову назва пташки 🐦, яка нагадує весну. А ще чарівне поєднання Star -зірка ⭐, і Ling - вереск (рослина)🌿 є символічним для нашої продукції.Адже спеціалізація майстерні саме на натуральних засобах по догляду за тілом, і тут вереск - символ природи, зірка - висока мета, до якої потрібно прагнути... І зрештою "bodycare" - що означає "турбота, догляд за тілом". Тому на логотипі майстерні "StarLing bodycare" зображена пташка, з крилами у формі листочків і обрамлена рожевими квітами вереску.
Наш бренд- це гарантія того, що замовники і покупці, отримають якісний, натуральний, оригінальний, справжній, зроблений з любов'ю крафтовий продукт (мило, шампунь, бальзам, арома-саше, скраб, баттер, тощо). Обов'язково проконсультуємо, допоможемо підібрати і виготовимо корисну крафтову або сувернірну продукцію з урахуванням Ваших побажань.
Оформлення замовлення
Інтернет-магазин "Starling bodycare" приймає замовлення на сайті в будь-який час або за телефоном в робочі дні з 10.00 до 19.00. Після опрацювання отриманого замовлення ми зателефонуємо або зв’яжемося з Вами у Viber/ для його підтвердження і уточнення деталей.Здійснити оплату замовлення Ви можете після підтвердження замовлення за реквізитами, які Ви отримаєте через Viber/e-mail.Зазвичай, опрацювання і виконання замовлення займає від 2 до 4 днів. У святковий період термін може бути збільшений до 5-7 днів.Якщо товар потребує індивідуального виготовлення або його немає у наявності на момент замовлення, терміни виготовлення та умови оплати визначаються у кожному випадку індивідуально.
Варіанти доставки
Як правило, відправлення замовлення здійснюється Новою Поштою або, за попередньою домовленністю та наявності можливості, можете забрати самостійно (тільки в м.Київ).
Враховуючи, що наша Майстерня працює як інтернет-магазин, можливість здійснення самовивозу обов'язково узгоджується та обговорюється окремо при оформленні Замовлення.
Повернення товару
Товар, зазначений на сайті, крафтовий та виготовлений за індивідуальним замовленням, неможливо обміняти.
Товар, який ми виготовляємо, належить до засобів особистої гігієни. Згідно переліку товарів, який передбачений законодавством України, засоби особистої гігієни поверненню не підлягають. Практично це обумовлено тим, що неможливо проконтролювати на 100% використання або не використання засобів, які повертаються.
Перегляньте відповіді на найпопулярніші запитання наших клієнтів. Не знайшли те, що вам потрібно? Просто надішліть нам запит, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом.
Як я можу зробити замовлення?
Натисніть кнопку «Купити» біля товару, який ви бажаєте придбати, і залиште свої контакти при оформленні замовлення. Найближчим часом ми зв'яжемося з вами для уточнення всіх деталей.Якщо замовлення потребує попереднього обговорення - зв'яжиться з нами.
Що робити, якщо я не знаю, який вибір мені зробити?
Зв'яжиться з нами у зручний спосіб. Ми уважно вислухаємо ваші побажання та порекомендуємо конкретну продукцію або підберемо варіант подарунку.
Які варіанти оплати ви надаєте клієнтам?
На поточний час ми пропонуємо безготівкову форму оплати за реквізитами або готівкову при самовивозі. Для замовлень більше 500 гривень або позицій які виготовляються виключно за індивідуальними замовленнями вимагається передплата 50%.
Якщо ви бажаєте отримати консультацію щодо нашої продукції, обговорити деталі замовлення - звертайтеся за телефоном/Viber/e-mail або залиште звернення на сайті.
Розташування
Україна, м.Київ
Часи роботи
Понеділок - П'ятниця: 10:00 - 19:00Субота: 12:00 - 16:00 (тільки узгодження та відправлення замовлень)Неділя: вихіднийОбробка замовлень оформлених на сайті здійснюється в найближчий робочий день
Контакти
+38 (098) 150 10 30moc.liamg%40eracydob.gnilrats